جدیدترین اخبار از دنیای فوتبال

فوتبال اروپا امشب،اخبار پرسپولیس،اخبار فوتبال بارسلونا

جدیدترین اخبار از دنیای فوتبال

فوتبال اروپا امشب،اخبار پرسپولیس،اخبار فوتبال بارسلونا

روغن آب صابون

يكشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۹ ق.ظ

منبع : روغن آب صابون

روغن آب صابون

کاربردهای روغن آب صابون

در صنایع فلزکاری ، تراشکاری و برشکاری فلزات به دلیل برخورد و اصطکاک بین دو فلز ایجاد حرارت یک عاملی اصلی می باشد که باعث سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار شده و باید با استفاده از آب صابون تراشکاری می توان جلوی این امر را گرفت.
از کولانت تراش به عنوان خنک کننده حرارت ناشی از ماشین کاری استفاده می گردد.
جهت استفاده در عملیات ماشین کاری، برش کاری، سنگ زنی و... که نیاز به روغن حل شونده روانکاری ، خنک کاری و ضد اکسیداسیون دارند.
از کولانت تراش به عنوان خنک کننده حرارت ناشی از ماشین کاری استفاده می گردد.

روغن حل شونده علاوه بر خاصیت خنک کنندگی و روان کاری ، با ایجاد پوشش مناسب بر روی فلز از زنگ زدگی جلوگیری به عمل آورده و طول عمر ماشین آلات صنعتی را در برابر خوردگی افزایش می دهد. همچنین شرایط صابونی در روغن حل شونده وظیفه شویندگی و براده برداری مناسب در حین عملیات ماشین کاری را بر عهده خواهد داشت.
ترکیبات و فرمولاسیون روغن حل شونده ی طوری می باشد که از ایجاد کف در هنگام گردش سیال جلوگیری کرده ، رشد میکروب ها را در داخل مخزن دستگاه تا حد زیادی کنترل می نماید.
برای خرید یک روغن آب صابون تراشکاری یا روغن حل شونده خوب باید اول با مشکلات این روغن آشنا شوید تا به راحتی بتوانید روغن Z1 ( یا روغن حل شونده ، آب صابون تراشکاری یا کولانت تراش ) خوب را انتخاب نمایید.
عموما آب صابون تراشکاری یا روغن Z1 پس از مدتی استفاده دچاره پدیده ریزش PH گردیده و رشد باکتری در داخل مخزن امولوسیون شروع خواهد شد که در این زمان با اضافه کردن مقدار مناسبی از محلول آنتی باکتریال و بالانس مجدد PH ، روند رشد باکتری و فساد محصول به تاخیر افتاده و امولوسیون یا همان روغن حل شونده عمر طولانی تری خواهد داشت.

مزایای روغن آب صابون

قابلیت روان کنندگی عالی
خاصیت خنک کنندگی بالا
خاصیت ممانعت از خوردگی
ضد خوردگی
خاصیت خنک کنندگی ( تحمل حرارتی بسیار بالا )
خاصیت روان کنندگی عالی
خاصیت ضد کف
خاصیت ضد زنگ زدگی
خاصیت ممانعت از خوردگی

عمده شکایات و نارضایتی اکثر مصرف کنندگان روغن آب صابون تراشکاری یا روغن حل شونده زنگ زدگی قطعات ماشین کاری شده خصوصا بر روی آلیاژهای خاص از قبیل چدن، آلومینیوم و... میباشد که محصول تولیدی این شرکت با برطرف کردن این مشکلات و به حداقل رساندن آن، گامی مهم و موثر در بهبود کیفی خود برداشته است.


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۱۴
postez postez

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی